top of page

  שאלות ותשובות

  • האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
    כן, ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית. ניתן ליצור קשר בטלפון: 073-7276912 או לשלוח הודעה ל info@skinnyz.co.il ואנו נחזור אליכם בהקדם. שעות מענה טלפוני: ימי א' - ה': 9:00 - 20:00 ובימי שישי וערבי חג: 9:00 - 14:30.
  • מה הן אפשרויות התשלום?
    אנו מכבדים כרטיסי האשראי (פרט ל: אמריקן אקספרס ודיינרס). בנוסף ניתן לשלם בהעברה בנקאית או באמצעות PayPal, PayBox או ביט.
  • האם המחירים כוללים מע"מ?
    כלל המחירים כוללים מע"מ (אלא אם צוין אחרת).
  • אין לי כרטיס אשראי, האם ניתן לשלם בהעברה בנקאית?
    חיובי, ניתן לשלם בהעברה בנקאית בתיאום מול שירות הלקוחות בטלפון 073-727-6912.
  • האם ניתן לשנות מידות ו/או שינויים בצבעים של מוצרים?
    המוצרים שלנו נמכרים AS IS, ללא יכולת לבצע שינויים בצבעים או במידות המופיעות באתר.
  • ניתן לבצע הזמנה קבוצתית?
    ניתן לפנות טלפונית לשירות הלקוחות ולבצע הזמנה קבוצתית / רכישה קבוצתית.
  • האם עליי להירשם למערכת בשביל לבצע הזמנה?
    לא, ניתן להזמין באתר ללא צורך ברישום למערכת.
  • איך אדע שההזמנה התקבלה?
    לאחר השלמת ההזמנה באתר, אנו נשלח אלייך מייל אוטומטי עם אישור ההזמנה ומספר ההזמנה שלך. לכשההזמנה תהיה מוכנה למשלוח, ניצור עימך קשר לתיאום המשלוח (יום ושעה). כמו כן, ניתן לברר את סטטוס ההזמנה ע"י משלוח אימייל ל: info@skinnyz.co.il בצירוף שם המזמין ומספר ההזמנה.
  • האם ניתן לשמור מוצרים עד תאריך מסוים?
    ניתן לרכוש פריטים ולשמור במחסני החברה עד 4 חודשים. כל שיש לעשות זה, לאחר מילוי הפרטים, לציין זאת בקופסת ההערות: "ספקו לי במועד מאוחר יותר לבקשתי" ולהמשיך לתשלום. אנו נמתין להודעה מכם בדבר מועד האספה הרצוי.
  • האם הרכישה באתר מאובטחת?
    בטח! החברה אינה שומרת את מספרי כרטיסי האשראי של הלקוחות. הסליקה מתבצעת באופן מאובטח דרך חברת האשראי והאתר עומד בתקן הנדרש PCI DSS.
  • האם אחרי הקניה אפשר יהיה לשנות בחשבונית את שם הלקוח?
    לא, לפי החוק אין לשנות פרטים בחשבונית לאחר שיצאה.
  • האם ניתן לבצע הזמנה מיוחדת של מוצר שאזל במלאי?
    במידה ואתם מעוניינים במוצר שאזל מהמלאי, נא ליצור איתנו קשר במייל info@skinnyz.co.il.
  • האם ניתן להוסיף עוד מוצרים להזמנה קיימת?
    במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסן נשמח לנסות ולחסוך לך את עלות ההובלה הנוספת. ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני או שליחת מייל.
  • האם ניתן לחלק את התשלום?
    בהזמנה טלפונית ניתן לשלם 20% מסך המחיר בעת הרכישה ואת יתרת התשלום ביום קבלת המוצר (לפני המסירה). יש ליצור קשר בטלפון: 073-7276912.
  • האם המשלוחים מגיעים לכל הארץ?
    כן, אנו מגיעים לכל אזור בארץ אך עלות ההובלה משתנה בהתאם.
  • האם יש צורך בחתימה על הובלה?
    כן, תתבקשו לחתום על מסמך הובלה אשר מאשר שקיבלתם את כל המוצרים תקינים.
  • מהו התשלום עבור המשלוח?
    עלות המשלוח 99 ₪ כולל מע"מ (אשקלון – חדרה). לאזורים אחרים יש לברר טלפונית. בטלפון: 073-7276912.
  • מהו זמן אספקת המוצרים?
    זמן האספקה למרכז (אשקלון - חדרה) עד 3 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת, ערב חג, חג ויום ביצוע ההזמנה). זמן האספקה (צפון או דרום עד באר שבע) עד 10 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת, ערב חג, חג ויום ביצוע ההזמנה). זמן האספקה (דרומית לבאר שבע) עד 14 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת, ערב חג, חג ויום ביצוע ההזמנה). איחור של 3 ימי עסקים באספקת המוצר מעבר למועד הנקוב בהזמנה, לא יהווה הפרה של ההסכם ולא יזכה בפיצוי. ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני ולברר את מועד האספקה המדויק.
  • כיצד מתאמים משלוח?
    לכשההזמנה מוכנה במחסני החברה, אנו יוצרים עמכם קשר טלפוני לתאום מועד המשלוח.
  • האם ניתן להחליף כתובת למשלוח המוצר?
    אין בעיה לשנות כתובת למשלוח כל שיש לעשות הוא לפנות לשירות הלקוחות כשבידייך שם המזמין ומספר ההזמנה ונשמח לטפל בנושא. *מחיר המשלוח משתנה בין אזורים שונים בארץ.
  • כיצד אוכל לשנות את מועד ההובלה שנקבע לי?
    את השינוי יש לבצע מול שירות הלקוחות לפחות 48 שעות לפני המועד שנקבע בטלפון: 073-727-6912.
  • האם אוכל לקבל מהמוביל התראה מראש לפני הגעתו?
    כן, המוביל יצור איתך קשר בדרכו אליך.
  • מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
    ימים א'-ה' 09:00-20:00. ימי ו' וערבי חג 09:00-14:30. במוצ"ש החנות ומוקד שירות הלקוחות סגורים.
  • האם ניתן לברר מה סטטוס ההזמנה שלי?
    כן, ניתן לשלוח אימייל ל - info@skinnyz.co.il ונשמח לעדכן אתכם.
  • איך ניתן ליצור קשר?
    ניתן ליצור קשר באימייל ל- info@skinnys.co.il. ניתן ליצור קשר בטלפון: 073-727-6912.
  • הזמנתי ריהוט והוא לא התקבל בטווח ימי האספקה שהתחייבו בהזמנה?
    איחרנו? שילמנו! חשוב לנו שכל לקוח יקבל את הזמנתו בזמן. כחלק ממדיניות זו היה וישנו עיכוב במועד האספקה ואין באפשרותנו לספק את הריהוט בזמן (בכפוף לתקנון) אנו נזכה אתכם ב- 10% מגובה העסקה ששולמה. לא יתאפשר זיכוי במקרים הבאים: - הלקוח דחה את מועד האספקה מסיבה כלשהי. - הלקוח אינו זמין או מספר הטלפון שמסר שגוי. - הלקוח שינה את כתובת האספקה. - שינוי פריטים בהזמנה לאחר ביצוע ההזמנה הראשונית. - עיכוב בשעות האספקה שנבעו מפקקים וכד'. *במידה והלקוח לא מעוניין להמתין למועד האספקה החדש, רשאי לבטל את ההזמנה בפניה טלפונית או לאימייל המופיע באתר (בהתאם לתקנון).
  • תוך כמה זמן ניתן להחזיר את המוצרים לאחר הרכישה?
    ניתן להחזיר את המוצר עד 14 יום מקבלתו, כל עוד המוצרים סגורים באריזתם המקורית ובהתאם לחוק.
  • האם ניתן לבטל חלק מההזמנה באתר?
    כמובן, ניתן לבטל חלק מההזמנה. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
  • האם יש עלות בהחזרת מוצר שנקנה באתר?
    ניתן להחזיר את המוצר בהתאם למדיניות החזרת המוצרים. בכל מקרה אחר של הובלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לבירור עלויות.
  • החזר כספי?
    אנו נחליף את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה.
  • האם יש אחריות על המוצרים?
    כן, אנו נותנים שנה אחריות על כלל המוצרים מרגע קבלת המוצרים בבית הלקוח. עם זאת, גם לאחר פרק זמן זה אנו זמינים לכל שאלה ו/או בעיה ונשמח לתת מענה.
  • קיבלתי משלוח עם מוצר פגום, מה עושים?
    צרו איתנו קשר עם כל פרטי ההזמנה ואנו נטפל בבעיה במהירות האפשרית. ציינו את שמכם, מספר הטלפון שלכם, כתובת המייל, מספר ההזמנה ואת תיאור הבעיה. נעשה הכל כדי לטפל במהירות. אימייל שירות הלקוחות: info@skinnyz.co.il.
bottom of page